czwartek, 27 stycznia 2011

Derma e Vitamin A gel, czyli żel nawilżający w rozmiarze XXL :)

Derma e to marka raczej mało znana w Polsce, głównie dlatego, że jej kosmetyki nie są u nas dostępne. Ja spotkałam się z nią dopiero na jednym z moich ulubionych blogów, czyli Fashioned in Finland.
I przyznam, iż skusiłam się na jeden z ich produktów właśnie po tej recenzji.
Zakupu dokonałam w sklepie iHerb (sklep z kosmetykami naturalnymi, suplementami diety i innymi produktami, którym warto przyjrzeć się bliżej, zwłaszcza, że mają dość częste promocje, bardzo tanią wysyłkę i sprawną obsługę klienta ;)
No i przy pierwszym zamówieniu (czegokolwiek z tej strony, niekoniecznie akurat tego żelu) można otrzymać 5$ zniżki wpisując kod : QAP372 ;-)
Zniżka odejmowana jest od całości pierwszego zamówienia

Zamówiłam, zapłaciłam, dostałam przesyłkę i przystąpiłam do testów :


Derma E, Vitamin A Wrinkle Treatment Moisturizing Gel

czyli żel nawilżający przeciwzmarszczkowy z witaminą A
 

Po ciąg dalszy zapraszam na mojego bloga :

Top Menu