środa, 1 grudnia 2010

Niech i tak będzie :)

Odkryłam, że ruch na moim blogu bardzo często generowany jest ze starego adresu bloga i stąd też mam całkiem sporą liczbę odwiedzin. Do tego widzę, że dużo osób wciąż ma ten adres w czytnikach wiadomości i w obserwowanych, a także na swoich blogach, więc zdecydowałam, że będę tu publikowała skróty i linki do mojego aktualnego bloga.
A co! Wolno mi :)

(choć już w czasie pisania tego posta 2 razy przypomniałam sobie, dlaczego m.in zrezygnowałam z blogspota - nie dość, że mi przy edycji wcięło posta, to mi się jeszcze zdjęcia rozjeżdżają, a do tego jakieś plamy pojawiają nie wiadomo skąd)

Ostatnio na moim blogu :

 Zdjęcie pochodzi z : http://www.etsy.com/listing/63092753/euphoria-gourmet-soap









Więcej jak zwykle na moim obecnym blogu, czyli TUTAJ


Zapraszam !

Top Menu